dankä dir vil mal.. nöchscht mal dänn widär mit dir gäll
@pina
super, handynr. isch acho, dankä
@asisi taxis hat es auch auf der seite landesmuseum
@all
eine freundin von mir kommt noch, nicht das es jetzt böses blut gibt war schon bevor snowflake sich gemeldet hat sozusagen "eingebucht" , sie heisst sandra, und war/ist im forum. einfach als info
liäbä gruäss a alli und ich fröi mich also au gaaaanz fescht uf öi... muss langsam afangä butzä..
@Katja Ja, ja, so ist das, die in der Schweiz haben echt viel mehr Spaß oder wars doch das Rosa Beach????
Tja da habe ich am Samstag frei und schwitze mir einen Wolf, einsam und alleine in Wien, wärend in Zürich die Post abgeht.
Na ich muß wirklich mal wieder meine Lieblingssch..... in Zürich besuchen!!!! Falls sie mich überhaupt noch sehen will, jetzt wo sie sooooo viele liebe neue Freunde hat!!!!
cool. ich han zwar nöd viel föteli zum büte... nur vo de verlobig. aber nimm sie mal mit. die meiste hend sie zwar scho gseh vilicht isch es au langwilig für euch.
Seit Jahren surfe ich in diesem Forum zwischen den verschiedenen Themen umher, ohne mich zu registrieren. Gestern habe ich mich allerdings spontant dazu entschieden. Somit kann ich als Schweizerin Euch allen für Morgen einen schönen Abend wünschen.
hallo mitenand bin leider nöd so viel im forum live mit deby - zytmangel? ich freu mich würklich sehr, eu alli morn känne z'lerne, bim pizza ässe, schnädere, dvd luege und und und. bis bald und guet nacht sandra nr.2 *grins*
ich möcht mich au na genaz herzlich bedanke bi de gastgeberin und en dank au ad sklavin.... es isch mega lustig gsi, au ohni alkohol... bin am halbi 2 dihei gsi, natürlich mit de hamburger!!!
Viele Dank für dä interessanti und tolli Obe (und an die andere 2 no s`Zmorge hüt ;-) Es het mich gfreut euch kennä z`lerne und es würd mich freue, widermal an äs Treffe z`cho (denn au mit mim Mami)...
@ Jambo Supi, denn händ dini Jungs also nid müsse verhungere Ich bin übrigens erscht jetzt wider dihei ;-)
Liebe Gruess und än schöne Sunntig no Tschüssli
guete abig mitenand wet mich au nomal recht herzlich bedanke für dä tolli abig mit eu allne. finds immer lässig, neui lüüt känne z'lerne, gschichte aazlose und eifach au mal herzlich chöne lache!!!! bi gern bimene nächschte mal wieder deby! tschüss zäme sandra