ich suche Arabische Disco in zürich oder in die nächi vo züri kann mir da jemandem helfen? Ich habe mal gehört dass so en Disco in Oerlikon gibt aber ich weiss nit genau wo?!!
Noch en frag wann gibts dann den nexte Schweitzertreff und wo?
merci viel mal du kennsch mir sich scho i bin einfach lang nehme da xie
also ich bin vo züri genauer xeit vo Dübendorf vo tunis chomm ich vo tabarka meine name wie oben geschrieben Amira und de zahl 7 wil ich am 7-3 geboren bin. mein wunsch dass ich mehr araber die aus die nächi vo mir kommen kennenlernen ich will einfach mehr uf mi muttersprach rede
du weisch sicher no öpes wäge Schweitzertreff oder so?
Amira ich würd dich au mol gärn kennälernä Beträffend Disco: Gits nid im Kanki (ZH-Oerlikon) unde inne eini? Suscht weiss ich keini.
Dübedorf kenn ich übrigens vo dä Rossrennä Beträffend Träffe, mä chönnt jo mol en Filmtag planä (Nici het doch gschribe, dass si so villi TN-Film bstellt het..)
also doch mi mutter wohnt da und sogar au in dübendorf aber ich darf alei wohne und i gan zu ihre nur so am wochenende aber ja ich wott andri lüt kennelerne will mi mutter redet eher dütsch mit mir
Ich bin "volli" Schwiizerin, aber mini Eltere händ sich trotzdem in TN kennäglernt (Falls du mich gmeint hesch mit derä Frog). Ou ja, würd mega gern mol zu dir cho..! Merci für d`Iladig! Ich schrib dir mal es Mail, ich bin übrigens 18.
Super, denn chönd mir zämme lernä Möcht au gärn die Arabischi Wält besser kennälernä...Vom Alter her passts au perfekt. Ich freue mich und wird mich au spöter wider mälde - muess jetzt schaffä.
ihr machts einer in die Schweiz ausgewanderten Deutschen aber au nöd leicht...bis ich mich grad durch eure Texte gewurschtelt hab ;-)! @amira7...mit arabischen Discos kann ich dir leider auch nicht weiterhelfen, aber ich würd dich auch gern mal kennenlernen. @pina+habebte...und euch beide und auch alle anderen würd ich auch ganz ganz gerne mal wiedersehen...find es ne gute Idee, wenn wir uns nach`m Ramadan mal wieder treffen könnten. Habebte, mir sind ja eh schon halbwegs verabredet .
Wünsch eu noch en lässiges tägli und en schönes weekend,
Katja
Lebe jeden Tag so, als könnte es dein Letzter sein.
Bin da zwar nanig sehr lang debi, aber wür mi mega gern aschlüsse wänns mal es träffe git. Chume übrigens us de Region Winterthur Na en schöne abig a all
Hallo Zämä Würd mi natürlich au freue eu wieder mol einisch z treffe aber ich gang jetzt denn scho gli uf Tunesie ...und deswege bin ich erst vom 18. wieder do ... @ Pina ich weiss hald nöd wegem DVD obig die meiste chömmet jo scho vo Zürich für die isches sicher nöd so agnehm so wiet z fahre oder was meinsch ???
Ganz liebs Grüässli a alli Nici
*Du musst lernen, schlechte, widersinnige Urteile über dich gelassen zu ertragen, nicht einmal zu ertragen, sondern völlig gleichgültig zur Kenntnis zu nehmen.*
Jo wohrschinlich ischs einige zu wiit, aber mir chönd jo nach dinä Feriä en private Träff mache wie letscht Mol - und denn grad no dini Föteli aluege..! OK?